Som gammal radionisse så funderar jag ofta på hur klarar tekniken Är det inte som radio eller ean-koder. man ansöker om vilken frekvens varje enhet skall använda sig av för att inte krocka, eller är det mer intelligent än så kanske? 2.4 Ghz är väl fritt fram att använda för vem som helst? <b>2.4 Ghz är väl fritt fram att använda för vem som helst? </b> På undersidan på mitt trådlösa tangentbord står följande text. Uhhhhhhhhhhm. Braaaaaaaaaaaa GoodBy Har du en mus i sovrummet? Är den hård och torr eller mjuk och fuktig? Braaaaaaaaaaa jag har en mus i sovrummet. Varför skall man lura ett barn att röka en cigaaret. Varför skall man lura ett barn att röka en cigaaret.En Trådlös fundering !?
denna svärm av intelligent trådlös info som far om kring i mitt hus och omgivning.
Jag kör TV till sovrummet Två datorer mus tangentbord mm.
Mina grannar(många) next dorr gör likadant. Hur fae... lyckas detta utan interferens. ?
Skulle vara intressant att höra en expertutläggning om detta.
Förstår att ordet Bredband kommer in och matematik kring detta.
Bo och Mr T förlåt om Ni tycker jag svamlar,men så här skriver jag
Är det något Ni inte förstår i min fråga !?Sv: En Trådlös fundering !?
Sv:En Trådlös fundering !?
Lite mer info kanske finns på http://en.wikipedia.org/wiki/Electromagnetic_interference_at_2.4_GHzSv: En Trådlös fundering !?
Jooooooooo men hur fae... löser dom kollisionen mellan alla möss i huset ;-)Sv: En Trådlös fundering !?
This device must accept interference received.
Alltså är produkten konstruerad att hantera interferens, och det är väl igentligen inget svårt.
Adress och CRC på datapaketen, så säkerställs informationen. Eller ?Sv:En Trådlös fundering !?
Jag är fortfarande immpad.
Så här gjorde Vi förr
Programarkivet:Morse telegrafiträning.Sv: En Trådlös fundering !?
Så länge du inte kan skilja på vad ett o två betyder.
En massa dlää.... BullShit som du Elaka Måns o Bill o Bull producerar här.Sv: En Trådlös fundering !?
Sv:En Trådlös fundering !?
Jag vill inte ha flera möss. :-) Bra roligt !Sv: En Trådlös fundering !?
Ohhhhhhhhhhhh Garvar. För hur man kan växla.Sv:En Trådlös fundering !?
Ohhhhhhhhhhhh Garvar. För hur man kan växla.