Sedan i morse så har sökfunktionen i mitt Windows vägrat fungera. Det ähnder ingenting då jag trycker på "Search" i startmenyn eller i Windows Explorer. Är det någon som har råkat ut för detta tidigare och har en idé om hur man kan fixa det? Prova med Verktyg, Internetalternativ, Avancerat, Sökning från .... Nix, det funkade inte. Det var inte heller browser-sökningen som felet ligger i utan själva sökfunktionen som finns i Windows. Kolla ifall Index-tjänsten är startad. Kolla även inställningarna för sökning så det inte ligger kvar urval från tidigare sökningar. så som vilka filer, dokument, datorer mm. Index-tyjänsten är startad. Loggen ger inte ett skvatt att gå efter i det här fallet. :( Dess får man väl bara fram när man får fram sök-funktionen. Alltså får jag inte fram dessa."Sök" funkar inte (WinXP)
(Jag använder Windows XP Pro)Sv: "Sök" funkar inte (WinXP)
Sv: "Sök" funkar inte (WinXP)
Kolla i Event Loggen ifall där finns något att gå vidare på.Sv: "Sök" funkar inte (WinXP)
Det har löst sig nu i alla fall. Körde en restore på systemet och efter det så funkar skiten igen.