Tja Får du ingen felkod? för om du får det så kan du kolla på microsofts hemsida.Explorer - Internet Explorer
Jag har lite problem med det alltid lika instabila win98. Det är så att, när jag använder Internet Explorer och ibland har flera fönster uppe på samma gång, och ska stänga ett av dem så krashar Explorer. DVS. Jag får utt ett meddelande om att Explorer har orsaket ett ogiltigt fel. Avsluta. Om man då trycker på avsluta så försvinner alla Internet Explorer fönster och så kommer samma felmeddelande upp igen, ända tills man bryter strömmen till datorn och startar om.
Jag har formaterat datorn och installerat om windows men samma fel dyker upp igen. Det ända jag installerat sedan jag installerade om win är drivrutiner och Adobe Photoshop. Någon som kan hjälpa mig eller vet vad som é fel?Sv: Explorer - Internet Explorer
du kan använda denna länken och se vad de skriver.
http://support.microsoft.com/search/default.aspx?Product=&KeywordType=any&Titles=false&numDays=&maxResults=25&withinResults=false&Queryl=Explorer+har+orsaket+ett+ogiltigt+fel&Query=Explorer+har+orsaket+ett+ogiltigt+fel&Catalog=LCID%3D1053%26CDID%3DSV-KB%26PRODLISTSRC%3DON&QuerySource=gsfxSearch_Query
Lite lång men det går nog i alla fall.