Om det finns något prog som körs i bakrunden hur kan man då Har provat det men hittar ingenting det sägs att det ska kunna gå Jo det går att gömma. Finns information om det på nätet hur du skall se till att ett program inte dyker upp. Du får väl köra något adware-program eller något för att se om det finns några otillåtna program igång som ligger och kör. Hej Jag kör Ad-aware 6.0 men hittar ingentin det som är konstigt Du kan inte lägga lite mer tid på att formulera dig? Jag fick läsa igenom tre gånger innan jag hängde med riktigt... Hej Osynliga program
få vetskap om det finns det något prog som man kan använda för att se sånt?Sv: Osynliga program
att gömma detSv: Osynliga program
Sv: Osynliga program
Taget ur minnet som inte alltid är det bästa
Tror du menar "root kit" program. Vad jag kommer i håg är enda sättet att starta datorn i felsäkert läge och där kolla i proceslistan.
(finns säkert nåt sketaballt program som kan se dom endå men detta ska funka)
/jonasSv: Osynliga program
är då jag går in i registret på tex lochal maskin och sen på win tex så stänger den ner regedit varför vet jag inte op på maskin är win2000 med sp4.
Det är bara den maskinen jag har problem medSv: Osynliga program
Aja.
Du har inte några policies som spökar då?Sv: Osynliga program
Det finns ett litet program som heter RegRun som du gratis kan tanka ner. Som kolla vilka program som startas upp när du startar din dator. Där man kan stänga av autostart funktioner för program som autostartar men inte ligger i autostart filen. Ett bra program om man är osäker att pilla i regedit.
Mvh
Kjell
http://www.fiskekortet.com