Hej. Jag undrar om det finns något program för att simulera användning av musen? Degoo surf bar man tjänar pengar genom att visa reklam » Jag undrar om det finns något program för att simulera användning av musen? Ja, ett sånt program har jag oxå gjort. micke det där rmm.exe vilket språk är det skrivet i? Det är skrivet i VB6, lägger upp det i filarean. tack så mycket micke. Men det här löste inte mitt problem degoo kommer på mig. Blir att hitta något annat sätt Jag hörde talas om en som löste det på ett fiffigt sätt. Han kunde inte göra ett program som flyttade musen, så han löste de helt enkelt på ett mer analogt sätt! hehe... jag tänkte komma med en ide med att man har på sig någon sort sele som hela tiden skulle flytta musen. kändes lite väl krångligt... =)simulering av musen
Användning:
Jag har ett program som bara funkar då man rör på musen. Nu är det lite jobbigt att sitta och röra musen helatiden. Så någon som vet ett program som kan lura detta program?Sv: simulering av musen
(men jag arbetar mycket med tangengbordet så det blir jobbigt att röra musen varje minut)
vill du ansluta dig till degoo så finns det en bra länk på min sida
johgu501.mine.nu Sv: simulering av musen
Ja det finns, har bland annat gjort ett själv.
Med har inte Degoo med flera, "fusk skydd" som kollar på vilket sätt musen används och ser om det är nått skumt?
Har för mig det iaf. Men om du vill ha ett sådant program så kan du få mitt: http://193.12.239.16/rmm.exe
/MickeSv: simulering av musen
Man kunde låta det gå hela natten :)Sv: simulering av musen
Skulle vilja ha koden om det går bra.Sv: simulering av musen
Men det är inte speciellt dokumenterat eller välgjort bara så du vet.
/MickeSv: simulering av musen
Sv: simulering av musen
Han la musen på en högtalare. På det som vibrerar :)Sv: simulering av musen