Använder Outlook som mailklient... > <b>Om jag har ett webbläsarfönster öppet och sen går till Outlook och klickar på en länk i ett mail så öppnas länken i det redan öppna webbläsarfönstret. </b>MS Outlook 2002 - irriterande "problem"
När man får ett mail innehållande en länk typ http://www.pellesoft.se och klickar på den så öppnas länken i webbläsaren (vilket är bra) men det som irriterar mig är följande:
Om jag har ett webbläsarfönster öppet och sen går till Outlook och klickar på en länk i ett mail så öppnas länken i det redan öppna webbläsarfönstret.
Någon som har koll på ifall det finns en inställning i Outlook där man kan ange att samtliga länkar öppnas i ett NYTT webbläsarfönster?
Vet att detta inte direkt är något problem... bara lite irriterande... men om någon har något bra förslag så mottages detta tacksamt. =)Sv: MS Outlook 2002 - irriterande "problem"
> <b>Någon som har koll på ifall det finns en inställning i Outlook där man kan ange att samtliga länkar öppnas i ett NYTT webbläsarfönster?</b>
Control Panel => Internet Options => Advanced => Browsing => Reuse Windows for launching shortcuts.