Finns det någon som använder Telias ADSL och som skulle vilja testa mitt program? Om själva sidan: Växla inte mellan ljust & mörkt, växla mellan ljust & nästan ljust, om du förstår vad jag menar... Dvs. ungefär som det ser ut på chatten... ;) Onkelborg, menar du tabellen? har inte hunnit fixa den än Du borde fixa din meny, så att den ser bättre ut i Mozilla, nu ser man bara halva meny-raderna. Du är duktig, ser jättebra ut,lite trimmning justering enl vad som sagts ovan om Mozilla. Svenpon: kanske ska göra samma som länkarna och göra länkarna ännu mörkare eller nåt >samma som länkarna och göra länkarna ännu mörkare eller nåt Varför inte bara köra med css å några div-taggar, p-taggar eller nå't? Samt skipp de läskiga framsen... Ser jävligt bra ut. Det är sällan numera som man ser designers som vågar använda så distinkta färger. Jag tänker då främst på den blåa naturligtvis. Modigt, på sitt sätt. Bra jobbat snyggt ! Inte då, det jag mest syftade var att han använde javascript till mouseover-effekten när han lika väl kan gör det i css... ;) Onkel: hade för mig att jag körde css.. gjorde jag tydligen inte på knapparna.. tror det beror på att nån webbläsare inte klarade det.. ska testa.. Alla som du skall stödja klarar det, var lugn... :)TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?
Jag skulle behöva lite kommentarer om vad jag kan förbättra.
thomasa88.homeip.net
Mr T @thomasa88.homeip.netSv: TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?
Sv: TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?
Mr T @thomasa88.homeip.netSv: TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?
Färgkombinationerna är vilsamma för ögonen helt OK.
Möjligtvis att du skulle kunna göra FontColor någon grad mörkare (bättre kontrast)
tänker på texten i TeleADSL 3 (nu ljus ljus blå öka till mörkare).Sv: TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?
FuriousRage, SvenPon: vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska köra med fasta koordinater kanske.. (vill helst ha att sidan anpassar sig till olika upplösningar, alla har ju inte 1028*1024 ;))
Alla: Nån som har telias adsl o skulle kunna testa mitt prg oxå? ;)
Det är värt en test.Upplösning skall helst funka i både 800*600 och 1024*768
högre skall du inte trixa med. Tycker jagSv: TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?
Men, och detta är viktiggt för MIG och kanske ingen annan men använd ett typsnitt som inte behandlar åäö som om de vore udda bokstäver i alfabetet. Arial eller verdana gör det inte, samtidigt som ditt typsnittsval och storlek skapar en mycket mysko kerning.
Men det är nog bara jag. Snyggt i alla fall !!! Grattis!
//Mikael SandSv: TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?
Onkelborg:s synpunkter kan du skippa,han svamlar bara för svamlandets egen skull.Sv: TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?
För att få ordning på storleken så vet jag inte...Sv: TeliaADSL 3: Nån som kan testa och säga vad de tycker?