Hej Hade samma fel för ett tag sedan, och minns jag inte helt fel så gjorde jag enligt följande: Nu var det visserligen ett tag sedan jag satt med InterDev, men jag har för mig att man kunde avhjälpa det här problemet med att kontrollera fp-servertilläggen under IIS på den aktuella webbplatsen. Hej Ulf Till standardwebplatsen Sorry men det fungerade inte.InterDev 6.0 ( Error kod =80004005 )
Har fått problem sedan jag lade in xp pro med min interDev. När jag ska starta ett nytt projekt så får jag följande felkod
"det finns ingen webbplats som heter.( Error kod =80004005 )"
IIS fungerar som den ska.
Är det någon som kan tipsa mig om vad som är problemet?
mvh ThomasSv: InterDev 6.0 ( Error kod =80004005 )
Öppna IIS
Högerklicka "Default Web Site", välj All Tasks / Check Server Extensions
Starta om datorn
Sedan skall det funka.Sv: InterDev 6.0 ( Error kod =80004005 )
Sv: InterDev 6.0 ( Error kod =80004005 )
Nu hängde jag inte med riktigt, kör svenska xp pro.
Först så går jag till kontrllpanelen och adminverktyg.
sen till IIS och lokala datorn. där finns webbplatser och standardwebbplatsen. Men sen så är det stopp är jag fel ute eller? men nu har jag fått felkod 80070005
Man blir lite smått galen av sånt här :0) men det underlättar.
Hjälp mig please innan man får ett break....
mvh ThomasSv: InterDev 6.0 ( Error kod =80004005 )
Högerklicka
Finns det nåt som heter nånting i stil med "Alla ..." och en högerpil för att få fram en undermeny? Klicka den
Då bör det finns nåt val med "Kontrollera servertillägg" eller nåt i den stilen
Hoppas det hjälper.Sv: InterDev 6.0 ( Error kod =80004005 )
Läste på nätet om felet och hittade en sida på m-soft om hur man skulle fixa det. Jo visst gick det att starta ett nytt projekt och allt var frid och fröjd och inga felkoder. men när man kollade standardwebplatsen så var den ettt ända stort Error. och filerna gick inte att uppdatera i local mode.
Inte blir man klok av det här snarare vansinnig. så min fråga har du någr fler tips.
mvh Thomas