hej vet inte vilken version av winamp du kör men du kan ju alltid testa att ladda ner någon annan version och se om det fungerar då. Det är inte media biblioteket som spökar i winamp? Det finns ju en funktion som skannar av dina musikfiler för att uppdatera databasen...en inställning finns som säger att det ska göras varje gång man startar winamp, och om den "fastnar" på en nätverkssökväg som inte finns, eller en f d utdelad mapp eller dylikt så kanske det kan hända att den låser sig... oh.. tack för svaren! jag ska ladda ner en ny winamp och kolla inställningarna direkt!Winamp irriterande probem
när jag ska öppna winamp så tar det låång tid innan själva programmet startar så att man kan lyssna på musik..
när jag trycker på quicklinken på skrivbordet så händer det ingenting fören 5 minuter senare.. och under den tiden så låser sig datorn nästan helt..
vet någon vad problemet kan vara??
alla mina andra programm går relativt snabbt att öppna.. så jag förstår inte varför winamp ska krångla... :(
/kalleSv: Winamp irriterande probem
Kan rekomendera winamp 5 om du inte kör det ... annar kan du stesta med winamp 2 ... winamp 3 är skit.Sv: Winamp irriterande probem
Sv: Winamp irriterande probem
tack
/kalle