Finns det något program till XP som jobbar i bakgrunden i real tid för att se vad är det som får en dator att hänga sig. du kan ju alltid kolla i windowsloggarna.. Skumt, det verkar som min dator fungerar nu när jag skippat Windows uppdateringarna?Undersökningsprogram
jag har testat Minnen och det är inga problem, inte vad jag kan se resten av hårdvaran eller.
Det verkar som den bara helt plötsligt hänger sig ibland.
Antingen Antivirus (två gånger nu), ett spel som jag spelar ofta (en gång) och surfat runt lite (två gånger).
Visst kan man stänga av program och testa den vägen men det skulle ta en bra stund verkar det som för det man ta flera timmar innan den djävlas med en verkar det som
Så då undrar man om det finns ett program som kan läsa av vad som händer i en dator och när det händer så kanske man kan läsa av lite vad det som djävlas.
Kan vara någon update från Windows update eller kanske problem med ny version av någon av dom program som är på hela tiden (Miranda, Outpost Firewall, m.m.)Sv: Undersökningsprogram
finns under: adminsitrationsverktyg -> datorhantering -> loggboken (i win200, borde vara samma i xp)Sv: Undersökningsprogram