<b>Windows XP Service Pack 2 – nätverksinstallationspaket för IT-administratörer och utvecklare</b> Nån som har installerat denna? Ja, vissa program kan göra så att Windows vägrar starta igen, t.ex. OpenAFS. Jag installerade det första jag gjorde. Det är helt utmärkt. > <b>Installerade alla patchar från Windowsupdate, SP1, alla patchar igen, SP2 och slutligen några patchar</b> Nog för att patcharna är kumulativa, men ändå. Jag sitter hellre tio min längre och får till allt rätt. Tidigare gånger som jag har gjort som du föreslog så har det blivit strul och vissa patchar har ändå inte installerats, och Windows har klagat på att saker ska installeras i olika ordning och skit. Är så enormt IRRITERAD på SP 2... Devildice, har du provat att ominstallera drivrutinerna för din usb mus?Windows XP Service Pack 2
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=sv&FamilyID=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5ASv: Windows XP Service Pack 2
Har hört rykten om att datorna kan hänga sig, nån sanning i det?Sv: Windows XP Service Pack 2
Dock är det ofta enkelt åtgärdat bara man kommer på VILKET program det är, något som inte behöver vara det lättaste.Sv: Windows XP Service Pack 2
Sen buggade det lite, så jag formaterade. Installerade alla patchar från Windowsupdate, SP1, alla patchar igen, SP2 och slutligen några patchar. Sen alla program rakt på det. Nu funkar datorn bättre än någonsin förr.Sv: Windows XP Service Pack 2
Varför gick du hela den vägen? Ett SP innehåller alla tidigare SP + hotfixar. Så rätt väg är OS + SP2 + Windowsupdate.Sv: Windows XP Service Pack 2
Jag gjorde det svårt för att göra det enkelt helt enkelt ;)Sv: Windows XP Service Pack 2
Har precis installerat SP 2 på min bärbara dator.
Så när jag kommer hem kopplar jag in min USB mus....och då kommer farbror Blåskärm fram
lika trevlig VARJE gång
Kan ju dock använda touchpaden, men det är inte så speciellt effektivt och bekvämt för handen.Sv: Windows XP Service Pack 2