hej! låter som om du ska radera dina warez och gå på shoppingtur istället.. halvkul inlägg simon. ja har inte tänkt att använda mjukvaran för något annat än att testa saker och ting. inte till något komersiellt. Om du bara ska testa tror jag du kan ladda ner VisualStudio2005 (Whidbey), tror det är gratis. tackar ska kolla närmare på dessa länkar. btw, tror inte gates gråter allt för mycket... Är du student kan du ladda ner det från pellesoft, se "studenter", "studentlicens" hur installerar jag ms visual studio 2k3???
ja har visual studio 2k3 packat i 3 st bin filer. installationen går bra till en början men efter ett tag står det att en massa filer inte hittas. detta bidrar till att jag måste avbryta installationen. jag öppnar filerna med hjälp av deamon tools, gör jag fel? hjäääälp...Sv: hur installerar jag ms visual studio 2k3???
Sv:hur installerar jag ms visual studio 2k3???
Sv: hur installerar jag ms visual studio 2k3???
Annars om du är student, kolla in: http://www.pellesoft.se/area/students/msdnaa.aspx
Om du tankat warez blir mr. Gates ledsen på dig.Sv:hur installerar jag ms visual studio 2k3???
Sv: hur installerar jag ms visual studio 2k3???