Någon som har nåt bra tips på programvara för att göra schemalagda backup:er direkt till en dual layer DVD disk från ett Win XP Pro system? Tack för tipset... såg intressant ut. Har du någon egen erfarenhet av den? Jag kör den själv, men mot ftp. Jag har ingen koll på programmet, men man kanske kan schemalägga det och då behöver man inte vara inloggad själv. kolla om inte http://www.2brightsparks.com/ syncback kan göra det... har inte kollat så noga i dokumentationen men det står att man kan köra mot DVD iallafall Inte som en service :( Kollat den med... Tack för alla tips...Söker tips på programvara: Backup på DVD i WinXP
//EDIT//
Skall helst kunnas köras som en tjänst...Sv:Söker tips på programvara: Backup på DVD i WinXP
Går den att köra som en tjänst, eller måste en användare vara inloggad?Sv: Söker tips på programvara: Backup på DVD i WinXP
Tyvärr finns den inte som tjänst, har inte hittat någon som går att köra som en service tyvärr.
/mickeSv: Söker tips på programvara: Backup på DVD i WinXP
/JohanSv:Söker tips på programvara: Backup på DVD i WinXP
Sv: Söker tips på programvara: Backup på DVD i WinXP
/mickeSv: Söker tips på programvara: Backup på DVD i WinXP
SyncBack tror jag använder XP's schemaläggare och inte en egen... så det kanske vore en idé...
Ska testa det...