OS: Windows XP Home SP2 OEM kolla i Internet Egenskaperna,Avancerat och sen se om det står något där som kanke är ur kryssat har gjort det men lyckas inte. Jag har bland annat varit inne och kolla bland Add-ons men där är allt som det ska :S Har du bra testat att köra på Firefox? www.mozilla.com Tänkte bara om den ger samma problem liksom :) Jo men det kanske har kommit en flik eller liknande i IE7 tänkte jag där man kan ställa in det :p Har du gått in i Security setting och satt tryckt på rest?Kör själv med IE 7 och för mig funkar det fint. Har som sakt gått igenom allt :s Dock har jag problem med Shockwave eller vad det heter.Tror jag klanta till mig i installationen för det vill inte funka.Mitt Windows känner inte igen Macromedia program?
Jag har installerat det senaste av Flash och Shockwave men hemsidor säger att jag inte har det installerat.
Jag har till och med Macromedia Flash Pro 8 på datorn installerat.Sv:Mitt Windows känner inte igen Macromedia program?
Sv: Mitt Windows känner inte igen Macromedia program?
bytte från IE6 till IE7 och kan ändå inte hitta några inställningar :/Sv:Mitt Windows känner inte igen Macromedia program?
Sv:Mitt Windows känner inte igen Macromedia program?
Men har nu bytt dator så det spelar ingen roll längre men det vore ändå roligt att
veta hur man ska lösa detta :pSv: Mitt Windows känner inte igen Macromedia program?