Kan man göra en nyinstallation av Vista utan att rensa HD:n? Typ att Windows/Program Files/Documents and Settings etc raderas men alla andra mappar ligger kvar? Önsketänkande kanske men just nu är det lite taskigt med lagringsutrymme så jag kan inte spara undan det som ligger på disken redan till en annan maskin/HD.... JAg gjorde en nyinstallation på en partition(E:\) som jag hade en del annat på. Säkerhetskopierade alltsammans i tron om att det skulle raderas, men nej. Alla beffintliga filer låg kvar. Men då gällde det en nyinstallation parallellt med en XP installation (C:\). JAg fick aldrig några alternativ om ex ompartionering/formatering. "Obs! jag frånsäger mig ansvaret om det skiter sig för dig ;-)"Nyinstallation utan att rensa HD?
Sv: Nyinstallation utan att rensa HD?
Obs! jag frånsäger mig ansvaret om det skiter sig för dig ;-)Sv:Nyinstallation utan att rensa HD?
Nä hä du, jag skyller på dig om det går fel, trycker på knappen....NU! :-)
Jag hade iofs tänkt installera till samma HD som XP ligger på, men jag tror ändå att jag väntar tills jag får tillbaka min andra HD på garantin och installerar på den i stället. Känns säkrare trots allt.