När jag kör mp3:or i Vistas mediaplayer sackar den efter ett tag. Ung som på lp tiden när man körde 45varvare i lp läge. Någon annan som har detta fenomen? Lösning? Eftersom det är metal det är frågan om är det ju inte roligt att dubbeltrampen låter som vilopulsen på en dö häst Kör också en del musik genom WMP i Vista och jag har inga som helst problem. Standardinställningar på allt till WMP. Förutom all hård musik då så har jag creative sb audigy 2 ZS som ljudkort, grafik Radeon 850XT grafik, 2.79ghz intel processor och 1,5gbram. En inte allt för vild gissning är att drivisarna till ljudkortet spökar. Jag skall testa att uppdatera. Hårdvarukraven uppfylls iallafall med råge.Skumt med mediaplayern i Vista (gillar inte dubbeltramp)
ps: har testat med plingplong musik och det är samma fenomen där :-)Sv: Skumt med mediaplayern i Vista (gillar inte dubbeltramp)
Kanske är såpass dålig musik att maskinen inte orkar spela skiten efter ett tag? ;)
Skämt åsido... Vad har du för hårdvara?Sv:Skumt med mediaplayern i Vista (gillar inte dubbeltramp)