Sorry om jag missat detta nånstans i forumet, fanns ett inlägg om det förut men verkar inte hitta det nu... Hej, jag fick brev från MSDN-AA teamet och de skrev att upp till 30 dagar kunde det ta innan MSDN-AA fick serienummer av Microsoft. Det borde i bästa fall betyda att i början av februari borde dessa serienummer komma. Håll ut! Jag var inne på MSDNAA nu och hämtade Vista och fick ett serie nr. Stämmer, i går kom det in serienummer. Lustigt, för det skickade jag via epost från min outlook! Nåväl, tror de flesta fått informationen i alla fallVista på MSDNAA
hur blir det med nycklarna till Vista Business? Antar att Pelle inte kan dela ut dem ännu med tanke på att jag inte läst nått om det, men finns det någon information om När de kommer finnas tillgängliga? Sv:Vista på MSDNAA
Sv: Vista på MSDNAA
Har inte installerat det än men en SN fick jag.Sv:Vista på MSDNAA
Gå till MSDN-AA, jag har genererat serienummer till alla som redan laddat ner programmet så det ligger och väntar på er där.
Jag försökte mejla ut till samtliga som har msdn - men det verkade inte vara många procent som fick det mejlet. Ni kanske borde se över er e-postadresser här på pellesoft.Sv:Vista på MSDNAA