Är lite småsugen att testa Vista men hur stor risk finns det att program inte fungerar under Vista?? risken är ungefär 58.64% beroende av lokalt inställda miljövariabler... Allvarligt, hur ska någon kunna svara på detta om du inte berättar vilka program det handlar om??? Det bästa sättet borde annars vara att kolla med programmens tillverkare. De borde ha uppgifter om detta. Varför jag frågade är för att bland annat mitt Nero Express program säger den där windows vista testaren att den kan vara problem men hoppas den var fixad. pratar vi x86 eller x64.. Enligt http://www.nero.com/nero7/enu/RN_details.html?Nero_Express verkar det som att det ska fungera efter version 7.5.7.0. <b>risken är ungefär 58.64% beroende av lokalt inställda miljövariabler...</b> Ska man klura ut en fin formel för att beskriva det då..Procent chans att program inte fungerar under Vista
Har en del program som måste fungera och har inte just nu plats för två OSSv: Procent chans att program inte fungerar under Vista
Sv: Procent chans att program inte fungerar under Vista
/JohanSv:Procent chans att program inte fungerar under Vista
Fast visst jag ska kolla runt lite.Sv: Procent chans att program inte fungerar under Vista
största risken är nog drivrutiner, speciellt då under x64Sv: Procent chans att program inte fungerar under Vista
/JohanSv:Procent chans att program inte fungerar under Vista
Ligger chansen (om man ser det som positivt med program som inte funkar) på samma nivå?Sv: Procent chans att program inte fungerar under Vista