Alla widgets i Sidpanelen har slutat fungera. I klockan syns t.ex. bara en sekundvisare som pekar rakt upp. Jag misstänker att JavaScript av någon anledning har stängts av, men jag förstår inte varför. Ingen av alla Microsoftkunniga här som vet hur man får igång en död JavaScriptmotor? Jag hade liknande problem för ett tag sen.. En sista utväg kan kanske vara att återställa allt till grundläget. Verktyg - Internetalternativ - Avancerat - Återställ. Det står att man bara ska använda den om webbläsaren inte går att använda, så jag vet inte hur allvarliga åtgärder den gör. Inget av tipsen hjälpte tyvärr. Förlåt, glömde det.Sidpanelen död
Någon som har en idé om hur jag skall få det att fungera igen?
Edit: Det är helt klart JavaScript-motorn som har lagt av, för JavaScript funkar inte heller i Internet Explorer. Hur får man igång den igen?Sv: Sidpanelen död
Sv:Sidpanelen död
Har för mig att jag löste det genom att i IE gå in i:
Tools / Internet Options / Security
Där valde jag Medium-high, tryckte Custom level och sen Reset.
Hoppas det kan vara till lite hjälp.Sv:Sidpanelen död
/ThomasSv: Sidpanelen död
<b>Edit</b>
Jag hittade denna sida: http://tinyurl.com/396g3s
Prövade att köra <b>regsvr32 jscript.dll</b> och sedan starta Sidpanelen. Då funkade den igen.Sv: Sidpanelen död
När jag nu försökte sätta tråden som löst, verkade det inte funka. Status hoppade tillbaka till öppen.
Edit: Nu såg jag att det ändå hade funkat.