Hela tiden pluppar det upp en ruta att Windows har blockerat några startprogram. Dessa behöver behörighet för att starta. Men hur fasen tilldelar jag behörighet och hur vet jag villka det gäller. Mycket iriterande är det. Går jag in i Defender kan jag bara se att på en del pågår klassificering och några är godkännda. Kan inte manuellt godkänna program. Det enda är att ta bort eller avaktivera program. Ingen som har haft liknande problem med defender i Vista och kan komma med en liten hint om vad göra? Har haft samma problem men har tyvärr inte någon lösning. <b>Har haft samma problem men har tyvärr inte någon lösning.</b> Ok, verkar vara en i mängden av irriterande problem med Vista. jag läste om det här problemet förut... kommer dock inte ihåg hur man skulle lösa det, det handlade om att lura vista... den blockerar i stort sätt allt som den inte vet vad det är... ska se om jag kan hitta det igen sen... Vore bra om du hittade det. Det går en ju på nerverna detta... har du provat att söka på google innan du skrev här?:Windows har blockerat några startprogram. Hela tiden...
Sv: Windows har blockerat några startprogram. Hela tiden...
Sv:Windows har blockerat några startprogram. Hela tiden...
Samma här.Sv:Windows har blockerat några startprogram. Hela tiden...
Sv:Windows har blockerat några startprogram. Hela tiden...
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/sv-SE/Help/4e2b677a-12fd-4bd4-8a32-086fb50f1afa1053.mspx
där har vi en lösning... ska se om jag hittar den som jag egentligen letade efter...