Jag har flera gånger fått mail men de syns inte i Local folder. Har försökt leta runt bland inställningarna men inte hittat om de hamnar i någon annan mapp eller vad som händer. I skräpmappen ligger inga mail. Är du säker på att du taget emot mailen? De kan inte vara bortfiltrerade av något spam-filter på servern? Jag får ett pling och ett kuvert så mailet kommer. Ska logga in på webbmailen och se om något ksräp ligger kvar. Annars återstår väl Ooutlook och se om problemet är samma där. Jag testade att ändra så att skräpmail ska hamna i skräpmappen men det hjälpte inte. Fick ett mail nyss som inte syns i någon mapp alls. Något skumt är det i alla fall.Mail syns inte i Thunderbird
Jag har två konton och båda kontona kan ta emot mail, men de är alltså de här som jag inte ser som jag vill få tag på.Sv: Mail syns inte i Thunderbird
/JohanSv:Mail syns inte i Thunderbird
Sv: Mail syns inte i Thunderbird
Ett tips är att gå in i kontoinställningarna/Severinställningar och klicka i att thunderbird ska hämta hem mailen automatiskt, det kan vara så att den endast kollar om det finns mail och sedan lämnar kvar dem på kontot.
Tipset fugerar bara på pop inte på imap.
Lycka till
MikaelSv:Mail syns inte i Thunderbird
[Edit]
Något fel verkar det vara fortfarande, men jag kan inte hitta vad.
Bugg i Thunderbird eller XP antagligen. Problemet dök upp när jag ominstallerade XP.
[/Edit]