Finns det något bra gratis program som kan läsa av varenda liten fil och registerhantering som använs när ett viss program installeras. Hej Tack för ditt svar. Sandboxie (http://www.sandboxie.com/) kan kanske vara nått? WOW se klart ut intressant ut. Du kan väl göra vad du vill. Installerar du i Sandboxie så blir det som om det aldrig har blivit installerat när du stänger boxen, installerar du som vanligt och bara kör programmet i Sandboxie så blir det som om det aldrig har blivit kört (men fortfarande installerat).Program som läser av en installation
Har tänkt att på allvar hålla datorn snyggt och rent när jag testar olika programvaror.
Tyvärr så är inte deras avinstallations så bra förden lämnar en del saker kvar
Har även testat en del andra avinstallationsprogram men verkar inte ta bort allt.Sv: Program som läser av en installation
Jag använder själv Microsoft Virtual Server för tester som man gratis kan ladda från deras hemsida
Det går att ställa in så att när man avslutar det så kan man välja att inte spara något man
har installerat från starten. Det betyder att man alltid kan starta från ett helt rent operativ
Affe Sv:Program som läser av en installation
Hade inte riktigt tänkt att köra en virituel utan vill installera på burken men endå kunna ta bort allt när man avinstallera programmet.Sv: Program som läser av en installation
/ThomasSv:Program som läser av en installation
Installerar jag ett program i Sandbox eller kör jag bara programmet i sandbox??
Försöker hitta information om det :)Sv: Program som läser av en installation
Så för att uppnå det du vill så ska du väl installera i boxen, men då kommer du att få installera om det varje gång.
/Thomas