Hej! GraphEdit eller GSpot, båda finns med i K-lite Codec Pack. Tack, skall testa dom och se om det funkar. Inte svaret på din fråga... Men VLC media player brukar vara duktig på att spela upp det mesta, hur den reagerar utan filändelse har jag dock inte testat. Tack för svaret, Ingen av dom fungerade, risken finns att det inte fungerar pga. att filen är nästan 200gb stor, blev ett fel i programet som skall dela filmen. Testa att plocka ut typ bara några mb i början av filen och mata gspot med Nu känner jag mig lite dum, men jag vet inte hur jag skall plocka ut några mb. hm, den här ser lovande ut :) Hej :) Fungerar inte :)Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
Jag har en film fil som är extremt stor, någon som vet hur man kan avgöra om det är ex. avi?
Den har inget filnamnstillägg.
Måste försöka få den delad, så att den går att titta på. Den innehåller bilder från en stöld i min butik
Något bra förslag på program till detta?
MVh FredrikSv: Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
Sv:Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
Mvh FreddeSv: Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
/JohanSv:Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
VLC funkar fint utan filändelse, men det funkar inte med en stor fil.
Mvh FredrikSv: Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
Förslag?
Mvh FredrikSv:Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
Sv: Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
Mvh FredrikSv:Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
http://www.softpedia.com/get/System/File-Management/Offset-Spilt-Deluxe.shtmlSv: Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
Tack, skall testa när jag sitter på plats i morgon.
Mvh FreddeSv:Hur avgör man vad det är för filtyp på en film?
Så nu ger jag upp, tack för alla förslag.
Mvh Fredde