Ofta när man ska fylla imailadress eller något sökbegrepp på en sida så kommer det upp en massa förslag på det man har skrivit förut. Där lagras också sådant som man har skrivit fel.Var någonstans finns detta lagrat och hur gör man för att gå in och ändra/radera? Enklas är att markera det ord som du vill ta bort och sen trycka på delete. Beror ju också på vilken webbläsare du har. Opera gör inte så by default har jag för mig. I Internet Explorer heter det formulärdata. Trycker jag Delete så försvinner det ju inte ur registret utan kommer tillbaka nästa gång Ok det var radera biten. Jag vill ha komplettering med exvis epostadress men de som blivit fel vill jag kunna ta bort! när du börjar skriva i ett fällt så fyller datorn i rästen, eller kommer upp en ruta med olika alternativ.Cookies eller vad det kan heta.
Sv: Cookies eller vad det kan heta.
/JanneSv:Cookies eller vad det kan heta.
Sv: Cookies eller vad det kan heta.
Internetalternativ --> Ta bort --> Ta bort formulärdata.Sv: Cookies eller vad det kan heta.
Sv:Cookies eller vad det kan heta.
För att stänga av gå till:
Internetalternativ --> Fliken Innehåll
Klicka på knappen Inställningar under komplettera automatiskt
Bocka ut dom kompletteringar som du inte vill ha.Sv: Cookies eller vad det kan heta.
Sv:Cookies eller vad det kan heta.
Ser du någon som är fel så bläddra ner till den som är fel med piltangenterna och tryck delete. Så skall det vara borta till nästa gång du skriver i något i rutan.