Har en kund som absolut vill ha MS Frontpage 2003. Någon som har något tips (förutom tradera, har kollat där) på var man kan köpa en licens för det? Varför vill han ha just 2003? Ett alternativ kan kanske vara Microsoft Expression Web. Har inte använt det själv men är man van med FP så borde det kanske känns bekant. Finns på eBay. Hur det är med just Publisher vet jag inte, men de flesta MS-programvaror brukar tillåta nedgradering, alltså att du köper senaste versionen och att du sedan kan köpa enbart media för den äldre versionen. Kolla med MS hur det verkar här. Då slipper du även köpa en ny licens den dagen de kommer på att de vill köra 2007:an istället. @Thomas Haha, sorry, måste ha kopplat bort det mesta där uppe när jag skrev det där... Då har jag tyvärr ingen idé. De två jag hittade på eBay skickade båda till Sverige.Begagnad programvara
Sv: Begagnad programvara
/ThomasSv:Begagnad programvara
Exempel jag hittade:
USA - FrontPage 2003, oanvänt. $177.77
UK - FrontPage 2003, begagnat. £169.95Sv: Begagnad programvara
/JohanSv:Begagnad programvara
Hon vill ha FP2003 eftersom hennes webbplats är byggd med specifika FP-komponenter (navigeringsfält och annat tjafs)
@André
Skippar dom till Sverige? Ska kolla där... Letade tidigare och dom jag hittade sålde endast inom samma land.
@Johan
Inte Publisher utan Frontpage... Eftersom Frontpage inte finns längre utan det är Expression Web eller Visual Web Developer så tror jag inte det funkar att nedgradera... :(Sv: Begagnad programvara
/JohanSv:Begagnad programvara
Frakt på den i England var £10 till Sverige.
Frakt på den i USA var gratis till Sverige (tillkommer ev. moms+tull).