Vet någon om något sånt? Tror inte att det har att göra med "distansen" utan snarare med kvaliteten på internetuppkopplingen hos resp. part. Tack för svaret, både msn och skype ahr blivit mycket stabilare på sistone, ingen av våra connections eller datorer har ändrat så kanske något strul på serversidan.Stabilt program för webcam/ljud/chat-konversationer?
Har testar..
MSN: Buggat som f*n för mig på senaste tiden... meddelanden som inte kommer fram/tas emot.. och blir dessutom utloggad hela tiden.
Skype: Konversationerna bryts mitt i, inga meddelanden som skickas efter det kommer fram förens efter ca 5 minuter.
Oovoo: Uruselt ljud.
Troligtvis beror det på distansen, jag pratar med en i Indonesien. Vi använder främst skype just nu men det fungerar som sagt inte så bra.. komer åldras i förtid om det fortsätter såhär.Sv: Stabilt program för webcam/ljud/chat-konversationer?
(Skype fungerar helt oöverträffligt för mig och jag pratar dagligen med folk på andra sidan jordklotet.)Sv:Stabilt program för webcam/ljud/chat-konversationer?