Hej, söker efter VB 6, komplett. Blir galen, min laptop med installationen har gått sönder, som tur är har jag backup på programmen, men mina gamla skivor är visst för repiga. Betalar MYCKET bra, snälla, hjälp mig :-) /Peter Dahlin Hej, vad jobbigt. Hoppas det löser sig! Har försökt kontakta dig via imail här, men inte lyckats. Du kan försöka nå mig ifall ditt problem kvarstår. Hej Göran, tack för ditt svar. Ja, problemet kvarstår. Oerhört tacksam för alla tips och för att du hörde av dig. Min email: dahlinpeter2@gmail.com, tel: 0707-991 304 Konstigt att imail inte fungerar - skall kolla på det. Har också försökt leta bland arkivet på MSDN jag hade tidigare utan resultat. Skall se om jag kan leta ytterligare lite bland gömmorna om det inte löst sig. Någonstans i bakhuvudet har jag för mig att vb6 släpptes fritt för några år sedan men inte säker. Hej Pelle,VB 6 sökes med ljus och lykta, mina skivor har förstörts
Sv: VB 6 sökes med ljus och lykta, mina skivor har förstörts
Sv: VB 6 sökes med ljus och lykta, mina skivor har förstörts
GöranSv:VB 6 sökes med ljus och lykta, mina skivor har förstörts
Bästa hälsningar
Peter DahlinSv: VB 6 sökes med ljus och lykta, mina skivor har förstörts
http://getintopc.com/softwares/development/visual-basic-6-0-free-download/
Fungerar denna länk?
Hälsningar
PelleSv:VB 6 sökes med ljus och lykta, mina skivor har förstörts
Tack för din roliga sida, fick hjälp direkt! Håller även just nu på att testa din länk för gratis VB6, 4 timmar kvar...... :-)
Bästa hälsningar
Peter Dahlin