Har haft stora problem med Bostream istream hos mig. Funkar bra för mej i norrvästra stockholm, men jag har x-stream som inte är riktigt samma tjänst.. Om du har möjlighet rekomenderar jag dig att byta dill Bredbandsbolaget eller bostream VDSL. Högre hastighet. Desutom sparar du in skillnaden om du går över till IP telefoni och säger upp ditt fasta abonnemang. mmm tyvärr så bor jag i Småland och ett litet trevligt ställe som heter Skillingaryd med ca 2700 så jag kan bara få "normal" ADSL.Bostream = problem just nu
Har kollat in min modem (D-link DSL-300G) och den visar då "Link down" (den ska ju vara "link up" och den säger att ett paket är skickad men Bostream har inte skickat tillbaka.
Den fungerar ibland och få en "Link up" har haft då och då med en bra bit mellanrum problem men aldrig så här länga (Söndag och Måndag har jag bara kunnat surfa i några timmar totalt)
Att få svar via telefon verkar tar en evigheter och jag har inte fått svar på min fråga (skickade i lördags).
Så har någon annan problem eller det kanske bara jag som kör med dom :)Sv: Bostream = problem just nu
Sv: Bostream = problem just nu
Sv: Bostream = problem just nu
Men jag kan byta från Bostream om jag vill men dom har varit bra för mig samt billigt :)