Hej Har du Windows XP så finns det en funktion som kallas för bryggning, du markerar helt enkelt de båda nätverkskorten som duvill ska bryggas, hägerklicka och väljer "Brygga anslutningar". Har du tur är det bara att tuta och köra sen. Har du inte tur måste du ställa in IP och fixa med brandväggar. Leta på nätet efter ett program på nätet som heter desproxy. i det paketet finns ett program som heter socket2socket. det lyssnar på en valfri port och skickar trafiken till valfri och ip Tack så mycket! Det var precis vad jag letade efter. Det funkar perfekt nu!Enkelt routingprogram
Finns det något enkelt routingprogram för att skicka vidare all trafik på en viss port till en annan dator på nätverket?
(Gäller det WinRoute så behöver jag en utförlig förklaring hur jag ska ställa in det. Jag har försökt men inte lyckats...)
//PeterSv: Enkelt routingprogram
Sök i hjälpen för Windows XP (om du nu hade det) och säk efter "brygga", eller "bridge" om du har engelsk OS.
Använder själv detta hemma för att kunna spela X-BOX live, och det fungerar kanon!Sv: Enkelt routingprogram
/johan/Sv:Enkelt routingprogram