som rubruken säger trådlös router till trådlös router går det? Kanske inte det samma men vi körde mellan två accesspunkter och om jag minns rätt så är det bridge det heter. Jo, men det hänger på firmware. Och det står ingenstans i rubriken/frågan vad det hela handlar om för produkt så det är väldigt svårt att svara på Var bara en ren fundering inget mer.Man måste alltså ha rätt firmware eller en accesspoint föra att det skal funka. tackar Nja, snarare mer att du måste skaffa en modell som stödjer det. Jag är ytterst tveksam till att långt ifrån alla modeller stödjer sådana avancerade grejjer Jag har användt två DWL-900AP+ Usch ja, har två d-link produkter, en di-804 och en di-604 (egentligen två st. di-604, en av första versionen och en av senaste) Jag får inte heller linux att funka med d-link (wpa-psk)trådlös router till trådlös router går det?
Sv:trådlös router till trådlös router går det?
Sv: trådlös router till trådlös router går det?
Sv: trådlös router till trådlös router går det?
Vet inte om det ar detta ni tanker pa men ni kan alltid satta gateway eller brygga access points.
Stods av de flesta AP.Sv: trådlös router till trådlös router går det?
http://www.dlink.se/?go=jN7uAYLx/oIJaWVUDLYZU93ygJVYKOhST9vhLPG3yV3oUoF6galtbNlwaaRp7jwrEz2onGQTo48EBt/mzKfhLEkWtOjca4Q= för att brygga trådlöst. Jag har försökt höra med dlink flera gånger om man kan de har någon switch som både kan köra som bridge och "trådlös switch" samtidigt. Men _DE_ är osäkra.. ?!
Jag använder en hel del (trådlösa) d-link produkter och vill nog varna för dem. Över 50% har jag fått byta ut minst en gång. (De havererar om man belastar dem, problem när man stänger av DHCP etc.)Sv:trådlös router till trådlös router går det?
Däremot köpte jag ett gbit-ethernetkort från d-link, använder det dock inte då jag hade svårt att få gentoo att köra med det kortet. Win2k3 och win xp hade dock inga problem :)Sv: trådlös router till trådlös router går det?