Undrar varför de skrivar att ingen har hört av sig t.o.m den 22/7 angående uppdraget i programfabriken då det inte stämmer. Försök att kontakta dom igen, de kanske glömt bort det. Jag tror inte att det är bortglömt, verkar som om de inte bryr sig. Jag har också varit i kontakt med dem, utan någon som helst återkoppling. Ja och nej, men eftersom rätt folk inte verkar hitta dit så blir det inga jobb heller. Det behöver nog finansiellt reklamstöd för att få igång det tyvärr. Synd... Det finns ju två forum här, Hjälp mot ersättning och Tjänster erbjudes. rentacoder är bara skit.Programfabriken , aktuellt uppdrag
Jag har varit i kontakt med BoBas men ej fått in de underlag som krävs för en korrekt kostnadsuppskattning.
Jag tolkar det som att intresse saknas.
/Tommy S.Sv: Programfabriken , aktuellt uppdrag
Sv:Programfabriken , aktuellt uppdrag
För övrigt verkar hela sidan (programfabriken) vara bortglömd. Där finns ju bara en massa gamla saker som står som öppna där bäst före datum passerats sedan länge. Lever sidan Pelle?
// JohanSv: Programfabriken , aktuellt uppdrag
Sv:Programfabriken , aktuellt uppdrag
Jag tyckte det var ett jättebra initiativ. Finns det andra liknande siter på nätet som du känner till? Som egenföretagare så är just sådant här guld.
// JohanSv: Programfabriken , aktuellt uppdrag
Rentacoder finns också, men på engelska då.
//Anna-KarinSv:Programfabriken , aktuellt uppdrag
massa indier som inte klarar att leverera det dom säger...
absolut inget att rekomendera..
//Roger