Min uppdragsgivare behöver mer hjälp än jag hinner med. De behöver en konsult som kan jobba med upplägg och vidareutveckling av tre ASP-kodade sajter. De nya sajterna bygger på samma kodbas och databasupplägg som två befintliga sajter. Vi har börjat att diskutera ASP.NET, men än så länge kör vi bara med ASP. Vad är anledningen till kravet att man måste finnas i Stockholm? Hej Anna-Karin! <b>Jag hittar inte till sökformuläret för folks sidor här på Pellesoft längre, så jag har inte kunnat kolla in på din sida.</b> !! Den är ju inte så lätt att hitta här på nya Pellesoft, här är den:Frilansande ASP-programmerare sökes
Så, om du är en driven webbprogrammerare, med god kunskap om ASP, med erfarenhet av att jobba som frilansare (och med F-skatt), och du har tid att lägga 50% from september (helst), finns i Stockholm, och tycker att det här låter intressant - ta då kontakt med mig (e-post) för vidare diskussion.
Bästa hälsningar
Jonas ErikssonSv: Frilansande ASP-programmerare sökes
Jag stämmer hyfsat in på kriterierna annars, men råkar befinna mig på pendlingsavstånd till stora staden.
(Ligger dessutom i startgroparna för att starta eget i slutet av september.)
//Anna-KarinSv: Frilansande ASP-programmerare sökes
Min uppdragsgivare uppskattar helt enkelt att ha konsulten nära. Hur långt bort är "pendlingsavstånd"? Jag hittar inte till sökformuläret för folks sidor här på Pellesoft längre, så jag har inte kunnat kolla in på din sida.
mvh / JonasSv: Frilansande ASP-programmerare sökes
Klicka på den gröna symbolen jämte "Svara"-knappen så ser du den personens sida.Sv: Frilansande ASP-programmerare sökes
jonas.eriksson@jeco.nu