Jag är idag egen företagare och jobbar ensam. Jag samarbetar även med designers, copywriters, m.m. Hei Hej Tor! Jag har mailat dig, är också intresserad av samarbete med folk inom branschen. Hej Patrik,Samarbetspartners .NET och databaser sökes
Senaste året så har jag haft rätt mycket att göra och man känner att stressen börjar göra sig hörd. Det kommande halvåret så har jag och några kollegor en hel del trådar ute och om allt går som det ska så kommer det att bli alldeles för mycket att göra.
Något jag inte har i mitt nätverk är andra utvecklare som kan ta en del av min arbetsbörda om jag skulle behöva lägga ut delar av projekten. Även andra hållet om det är ni som är överbelastade och jag har tid.
Så nu tänkte jag helt förutsättningslöst slänga ut en tråd och se om det finns någon som är intresserad.
Jag känner att det är bäst att vara ute i god tid så jag inte sitter här om någon månad och måste försöka jaga rätt på resurser.
Vad det handlar om är webbutveckling med ASP, ASP.NET (VB eller C#), SQL Server databaser. I vissa fall kan det även vara utveckling av desktopapplikationer.
Så jobbar du med ovanstående, är egen företagare, eller är ni några stycken i ett litet företag, så maila mig gärna på patrik@pdc.seSv: Samarbetspartners .NET och databaser sökes
Jeg driver eget datafirma i Norge. Hvis det ikke er noe problem er jeg interesert i å
hjelpe deg. Har de siste 5 årene jobbet med en software som er utviklet i VB 6.0 med MYSQL
Har masse erfaring med databaser, og veldig god på utvikling /design i vb6.0.
Så hvis jeg kan hjelpe deg, så bare si ifra. Send meg en mail: tor@team-it.biz
TorSv: Samarbetspartners .NET och databaser sökes
Tyvärr så gäller det främst ASP.NET för webb och .NET för desktop.
Men jag sparar dina uppgifter ifall det skulle dyka upp något VB6 eller MySql jobb.
mvh
PatrikSv: Samarbetspartners .NET och databaser sökes
//Anna-Karin Sv: Samarbetspartners .NET och databaser sökes
Jag är också ensamföretagare och är gärna med i ett sådant samarbete, så du får gärna lägga till mig i ditt kontaktregister. Jag håller till i Göteborg och är väl mest intresserad av uppdrag som kan göras på distans eller i Göteborg med omnejd. Omvänt så är det här jag har mina kontakter så de uppdrag som jag möjligen kan bidra med i ett eventuellt samarbete kommer antagligen att vara lokaliserade i trakterna kring Göteborg. Men man vet aldrig vad som dyker upp.
Mina specialiteter är framförallt WinForm-applikationer i C# och VB.Net, samt Microsoft SQL-Server. Har gjort en del ASP.Net uppdrag men vågar inte kalla det för en specialité.
Just nu är jag relativt fullbokad men läget kan ju förändras snabbt när man är ensamföretagare och endast jobbar mot några få kunder.
Ps. Skickar detta via mail också så att du får min email-adress.
/Per