Hej, jag letar med ljus och lykta efter en proffessionell designer som kan jag kan knyta en långvarig kontakt med för diverse jobb som dyker upp mellan varven. Har ett uppdrag nu där två designers är heltända men har inte tid - vilket verkar vara lika överlag i hela denna bransch. Skickade vidare förfrågan till en polare som är haj på det där. Tack, har pratat med honom men det var inte riktigt rätt typ av designers. Hej, Finns du tjej eller kille inom"design"?
Det kommer vara ströjobb eller rekommendationer som jag ger dig, du måste ha f-skattsedel och kunna fakturera antingen själv eller via ert bolag. Jag ser också att du kan åta dig små som stora uppdrag på relativt kort varsel såsom en månad. Målet är ett långsiktigt arbete.
Kunskaper inom design och flash är ett måste, kreativa tankar och vana att designa fritt från små förutsättningar och stor frihet. Om du jobbar på designbyrå idag är inget problem. Är du riktigt bra, kan detta ge många jobb och jag kan med god hand rekommendera och försöka sälja in dina kunskaper.
Hör av er till pelle@pellesoft.se och skicka en länk eller liknande för att visa vad ni gjort tidigare. Känns detta bra tycker jag vi träffas och går igenom det aktuella uppdraget.
<info>
Har nu fått flera företag som hört av sig och det visar dels på att intresse finns, men inte minst vilken enormt homogen grupp detta är.
De jag kontaktat har ännu inte presenterat den typ av layout jag är intresserad av. Jag kan tänkas var kräsen, eller letar efter just det där som känns rätt. Så för mig är såväl typ av design av hemsidor som personkemi mycket viktigt. Jag letar vidare och hoppas på att fler hör av sig.
Stort tack på förhand
</info>Sv: Finns du tjej eller kille inom"design"?
Sv:Finns du tjej eller kille inom"design"?
Sv: Finns du tjej eller kille inom"design"?
kanske jag skulle kunna hjälpa dig? Jag heter Laila och har haft min firma sedan 1999. Jobbade med Flashanimationer, design och multimedia på Netsite och Netibid. Min firma sysslar med illustrationer och presentationer i Flash. Jag söker ständigt uppdrag och kan tänka mig att sammarbeta långvarigt.
Kika på min hemsida om detta fortfarande är aktuellt... http://www.bitsandpixies.com
Referenser från b.l.a. arkitektbyråer, produktionsbolag och större föreningar finns.
Hälsningar/Laila
Laila Julin Österman
Hemsida: http://www.bitsandpixies.com