tja på er alla:D Om du är usel på det är det bättre att satsa på .NET och SQL, eftersom framtiden ligger där. Det är bara att kolla i forumen här. Finns en uppsjö av tips som du söker här. tack:D men du har du nåt tips på hur jag ska bära mej åt för att börja på ett bra sätt?? Hej, Det finns många bra böcker från många olika företag. Det enklaste är om du kollar vilka böcker som ditt bibliotek har. Av titeln brukar det framgå ganska tydligt om man vänder sig till nybörjare eller mer erfarna. Sedan finns det böcker på både svenska och engelska och här varierar smaken mycket vad man föredrar.Hjälp om tips på
jag är ny här på Pellesoft o skulle villa ha lite tips o hjälp me hur jag kan för bättra min ASP o Access 2000 kunskaper bättre så jag kan hantera dom skapligt för är usel på de nu o lr lika lus pank okså vill gäna ha gratis tips:P
tack i förhand:DSv: Hjälp om tips på
Sv:Hjälp om tips på
Sv: Hjälp om tips på
En bra start om man inte vet var man skall börja är att läsa en bok som går igenom grunderna. Bra böcker finns att låna på de flesta bibliotek, men det kan ibland vara lite väntetid och nädvändigt att boka för att få tillgång till de bra böckerna.
// JohanSv: Hjälp om tips på
Så som sagt, kolla vad ditt bibliotek har att erbjuda och välj något som låter bra, risken för att få en dålig bok är liten. Och är du inte nöjd så kan du ju alltid gå vidare med fler böcker sen. Det är det fina med biblioteken att det är gratis att läsa så mycket man vill...
// Johan