Vi lanserar några sidor för nedladdning av mobilt innehåll och söker unikt material. Har någon kanske skapat en bild, signal, funktion eller tjänst och vill tjäna pengar på det? Vi är ett företag. www.ceatea.com och sidan vi vill ha material till heter www.telecompassion.com under ikonen mymobile. Jag har kanske TUSEN saker i form av ringsignaler, hur kan jag vara säker på att mina alster INTE kopieras hejvilt och hur kan jag vara säker på någon form av royalty ifall något blir accepterat ?? På sidan under MyMobile kan de som har något klicka på länken "jag har nåt". Där finns hela funktionen för att ladda upp sitt material. Villkor som man godkänner där det även står hur och vad ni får betalt (eftersom vi vänder oss till proffs just nu så har vi som drive att alla får mer betalt för det som kommer in under oktober) Kikade in på er sida och tjänsten verkar ju rätt ok.. men..Någon som vill sälja sitt material?
Gå in på www.telecompassion.com under mymobile eller maila mig direkt på susanne.ortegren@telia.comSv:Någon som vill sälja sitt material?
Sv: Någon som vill sälja sitt material?
/JuhaSv:Någon som vill sälja sitt material?
För att det inte ska bli kopierat så gör vi sk prewiev´s av det som läggs in. Men det är nog bättre att ni går in och tittar. Har ni några andra ideer eller invändningar så kan ni maila mig på susanne.ortegren@ceatea.com.Sv: Någon som vill sälja sitt material?
Hur stor är vinsten? visst det står 10% och de flesta bilder verkar kosta 5:-
Men.. då jag jobbat med premium SMS så vet jag att vinsten är långt ifrån 5:- på ett sådant SMS.. vinsten är oftast bara runt häften av det..
det betyder att för varje såld bild så får jag 25 öre. På detta ska ni sedan dra statliga avgifter (arbetsgivaravgift samt skatt) och kvar får jag: 12öre..