Hej, jag och 3 kompisar skall ner och kolla på Robin Williams den 2:a juli. Det verkar vara helt omöjligt att boka hotell - precis fullt överallt. Har tyvärr ingen plats att upplåta, men jag kan ju tipsa om att det antagligen är lättare att hitta något på hisingen, exempelvis http://www.st-jorgen.nu/ Alternativ till hotell kan vara vandrarhem, samt kanske få lite förslag från turistbyrån i Göteborg. Det finns ett litet risigt hotell på Kvilletorget (Hisingen), som nog är ganska billigt. Cirkus 10-15 minuter till skandinavium därifrån. Nya friska förslag här! Tack alla för tipsen och råden. Lyckades med mycket om och men få tag på ett hotellrum för 4 pers vid tingstadstunneln. I stort sett det enda jag kunde hitta. Här var den jag menade förresten: Från Tingstadstunneln (Scandic?) till Ullevi (jag antar att konserten är där) så är det ju inte många minuters taxiresa så det blir nog kanon (såvida det inte är rusningstid). Och kom ihåg att vi inte har några trängselskatter i Göteborg, vår trängsel är <b>gratis</b>. Njut av vår gratisträngsel så länge det varar! Sökes: 4 sängar i Göteborg den 1/7 ?
Det råkar inte finnas någon som skulle kunna ta emot oss lördagen den 1/7, givetvis mot betalning?
Hör gärna av er till pelle@pellesoft.se om det finns möjligheter.Sv: Sökes: 4 sängar i Göteborg den 1/7 ?
Sv:Sökes: 4 sängar i Göteborg den 1/7 ?
Det finns säkert några länkar till turistbyrån på webben.
Men det har du kanske redan gjort!Sv:Sökes: 4 sängar i Göteborg den 1/7 ?
Bor ni i stan blir det genast bra mycket dyrare, misstänker jag.
Annars hade ni kunnat få bo hos mig, men jag misstänker att 40 kvadrat är lite lite för 4+2 personer... =)Sv: Sökes: 4 sängar i Göteborg den 1/7 ?
Om man delar fyra personer på en hyrd husvagn så bör det inte bli så dyrt!
Dessutom är det ganska mysigt att ligga i husvagn nån natt.
Jag vet ju förstås inte om ni har bil med er till Göteborg.
Dessutom brukar en del skollokaler upplåtas som vandrahem under sommaren (sommarlovet).
Så är det i vart fall i Norrtälje där jag bor.Sv: Sökes: 4 sängar i Göteborg den 1/7 ?
Kan säga en sak. Fixa några husvagnar - ni kommer kunna sälja dom dyrt!!!!!
Tjingeling Sv:Sökes: 4 sängar i Göteborg den 1/7 ?
http://www.kvillehotel.com/
Eftersom jag typ aldrig har bott på hotell i Sverige så har jag ingen uppfattning om priset. Men läget e jävligt bra.Sv:Sökes: 4 sängar i Göteborg den 1/7 ?