Jag har tidigare sökt efter Joomla-kunniga i Malmö, men det verkar inte finnas så många. Finns det VERKLIGEN ingen som vill få betalt för lära mig Joomla? Ska man skatta för den där hundringen så blir det inte många kronor kvar, tyvärr. Men skatta behöver man ju inte. Man måste skatta om man har företag. Joomla-hjälp, 100 kr/h, HELA LANDET
Så: finns det någon i hela landet som vill ha 100 kr i timmen för att via telefon hjälpa mig att bygga en site via Joomla?
/ DL
800825@gmail.com
0763-08 31 02Sv: Joomla-hjälp, 100 kr/h, HELA LANDET
Sv:Joomla-hjälp, 100 kr/h, HELA LANDET
Om du googlar på Joomla så hittar du en hel del matnyttigt.
http://www.google.se/search?hl=sv&q=Joomla&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=
//Anna-KarinSv: Joomla-hjälp, 100 kr/h, HELA LANDET
Det är ju att läsa in mig på det där sättet som jag inte orkar göra, och det är därför jag vill ha hjälp av någon som säger åt mig exakt vad jag ska göra för att kunna genomföra exakt de funktioner som jag vill genomföra.Sv: Joomla-hjälp, 100 kr/h, HELA LANDET
Nu vet jag inte om jag är ute i ogjort väder och det är omgjort till att bara gälla bärplockare har sett indikationer på det.
Förr fick man i alla fall tjäna upp till 5000/år på hobbyverksamhet utan att behöva skatta.
Ser gärna att någon som är kunnig och vet svarar, för jag har inte blivit klok på hur det är nuförtiden.
/Ann