Hej! Det här borde ju vara något intressant projekt i Flash eller varför inte Silverlight. Hoppas du hittar någon som kan utföra jobbet åt dig. Ja, precis :) Det hoppas jag också. Det kanske finns intresse för dom att veta vilken budget du har för detta vilket kanske kan locka folk att hjälpa till om det är mer än exempelvis 40, 80 eller några hundra timmars arbete. Tips: Det finns färdiga whiteboards i java.Hjälp med hemsida sökes!
Jag har gått och funderat på en hemsida ett tag nu och letar nu efter någon som kan skapa denna sida åt mig eftersom jag helt enkelt saknar kunskapen att skapa den.
Hemsidan bygger på ett klotterplank i online-utförande där vem som helst ska kunna gå in och rita/skriva/titta på klotterplanket. Ritningsläget ska vara utformat som att man ritar i paint.
Finns det en möjlighet att skapa en sådan sida? Finns det någon här inne som skulle vilja hjälpa mig att skapa denna sida?
Givetvis får ni ersättning för jobbet!
Ser fram emot att se några svar. Svara här i tråden eller via mail.
MVH
/DanielSv: Hjälp med hemsida sökes!
Sv:Hjälp med hemsida sökes!
Kollar tråden dagligen, så finns det någon som är intresserad så skriv bara en rad så kontaktar jag er.
Ha en trevlig kväll!
MVH
/DanielSv: Hjälp med hemsida sökes!
Sv:Hjälp med hemsida sökes!
http://www.groupboard.com/products/