Hej, nu har vi lite problem. Vi tar in konsulter från Skåne, från Riga och lånar från andra. Känner du någon sharepoint konsult som vill börja jobba hos oss på connecta.se - ta då kontakt med mig så slussar jag dig vidare. Hej, är det något ni undrar över så ställ gärna frågor här så alla kan läsa.Söker ett 10-tal sharepoint-konsulter för anställning
Skicka din cv till pelle.johansson@connecta.se eller ring 0730-882224
Känner du någon annan som är intresserad, be personen höra av sig omgående!Sv: Söker ett 10-tal sharepoint-konsulter för anställning
Jag kan kort berätta att på Connecta har vi en s.k 50-50 lön. 50% fast och 50% rörligt utifrån beläggningen. Det innebär att vi har ca 20% högre löner än många andra konsultfirmor. Connecta är drygt 600 konsulter inom en mängd områden vilket gör att vi också har en väldigt bred grund att stå på - vi vill vara de största av de minsta och de minsta av de största. Vi har också väldigt mycket internutbildning och tror inte det finns något företag som satsar så mycket på intern utbildning som detta företag. Vi tycker också att det är ok att kliva i graderna om man själv vill detta. Du bör vara en framåt person, kille eller tjej (vi har sharepoint-tjejer med) - ha lite driv och gilla att göra det där lilla extra och vi permierar det, vår vision är att göra kunden framgångsrik genom att göra skillnad.