Ett mindre företag söker en it-kille eller tjej för fast anställning som är intresserad av att bygga datorer och hjälpa till med support mm. Företaget är lokaliserat i Vallentuna. Du behöver inte ha jobbat så mycket före- bara intresset finns så har du en god chans. Varför berättar du inte vilket företag det gäller? Det är ganska bra för de intresserade att veta... Vet inte själv vad företaget heter. Jag har bara blivit frågad om jag känner eller kan rekommendera någon person för detta. Jag tror säkert många är intresserade såsom jag men vet man inte vad det är för företag så drar man sig för att ansöka. >men vet man inte vad det är för företag så drar man sig för att ansöka. > Är de intresserade att hitta kompetent personal skulle jag gissa på att de rekryterar på smartare sätt.. Jag håller med er i princip, men å andra sidan så betyder ju inte en intresseanmälan att man faktiskt behöver ta jobbet? Innan något kontrakt skrivs på så utgår jag ifrån att man har fått lite mer information i alla fall.Ung och gillar datorer?
Skicka ett mail med information om dig till pelle@pellesoft.se så vidarebefodrar jag de personer som verkar intressanta. Sv: Ung och gillar datorer?
Sv:Ung och gillar datorer?
Sv:Ung och gillar datorer?
Själv söker jag just sådana jobb, men man vill ju veta vad företaget heter, Om det är nystartat/gammalt. Affärside, omsättningen mm.
Man vill ju inte ta ett jobb o sen stå på backen igen efter ett par månader för att företaget har gått i konkurs.Sv: Ung och gillar datorer?
Det var så jag tänkte också i mitt inlägg ovan.. Känns konstigt att skicka in intresse för ett arbete till Pelle som i sin tur inte alls vet vad det är för företag som söker arbetskraft... Är de intresserade att hitta kompetent personal skulle jag gissa på att de rekryterar på smartare sätt..Sv:Ung och gillar datorer?
Ja, det tycker jag med o annars berättar man ju lite om sitt företag.
Man vet ju inte om det är allans kebabdatorföretag eller Volvo IT som söker personer.
Ska jag söka ett jobb så vill jag ju veta vad man söker till. så kan man kolla om det är ett bra företag eller skitföretag som säkert går i konken om ett par månader för att de inte är konkurrenskraftiga nog.
Finns så mycket IT/Data företag i Sverige.Sv: Ung och gillar datorer?
Thomas