Hej!C# .NET programmerare
Jag är en sysslolös programmerare i Skåne/Kronobergs trakten som söker febrilt efter ett jobb som programmerare då jag nu under några år har haft detta som ett brinnande intresse. Håller just nu på med att utveckla mig i själva utvecklingsmetoden och har börjat skriva min kod enligt TDD då jag tycker att detta är ett väldigt trivsamt sätt att jobba på.
Mitt huvudspråk är som sagt C# men jag har även sneglat lite på PHP ibland, har också byggt några ASP.NET applikationer.
Mitt mål just nu är förstås att få ett jobb och att senare utbilda mig så att jag kan få en högskoleexamen som utvecklare då jag anser att detta vore för mig den bästa grunden att växa från. Jag har dock redan en utbildning till programmerare i språket C# på YH nivå, men jag skulle även vilja ha vanlig högskoleexamen då jag vill se så att jag inte missat något vitalt som de med denna utbildningen bär med sig.
Men jag är säker på att jag skulle kunna jobba effektivt och professionellt i detta språket med de kunskaper jag har. Men mitt mål är bli bättre, hitta effektivare sätt att jobba på och följa utvecklingen av språket och plattformen .net.
Om någon företagare skulle vara intresserad av att se mitt CV eller träffas personligen får ni gärna kontakta mig på:
zandman26[at]gmail[dot]com