Hejsan! Spännande, jag skall hålla ögonen öppna på om vi behöver hjälp med någon modul som kan göras offline. Är ni bra på GUI också, exempelvis HTML5, CSS3? Hej, har påbörjat ett program för tidsredovisning och kundregister för virtuella assistenter, där man bland annat kan stämpla in och ut tider som man arbetar för viss kund samt göra övrig kundadministration och ta fram rapporter, räkna ut tid och rabatter osv. Låter det intressant? För egen del använder jag inte det jag gjort så mkt (och därför har jag inte heller vidareutvecklat det) då jag inte arbetar så mycket som traditionell VA, men det kan finnas ett behov på marknaden och vara en kul utmaning kanske. Min lilla prototyp är gjord i Access och idén är bara påbörjad, med tid och lust kan det lull-lullas roliga saker till programmet, exempelvis kopplingar till sociala media, kundernas lösenord (med stark säkerhet) osv och anpassas till andra yrkesgrupper som frilansar. Troligen ett bra referensprojekt. Hör av er vid intresse.Programmeringsuppdrag sökes!
Vi är två teknikstuderande elever från kalmar som söker ett projektarbete. Behöver du personligen eller ditt företag ett program av något slag? Vi fixar det!
Programmet kommer att skrivas i C# eftersom det är det språket som vi kan bäst. Det är även ett mycket modernt språk och ett av de mest använda just nu. Vi kommer tillsammans att lägga ner ca 200 timmar på projektet så vi har gott om tid att göra det ordentligt.
Vi har båda läst programering A, B och kommer att läsa C i år. Vi är dock redan självlärda i C# med kunskap över det man lär sig på gymnasiet.
Vi kommer att välja det första intressanta förslaget vi får.Sv: Programmeringsuppdrag sökes!
Sv: Programmeringsuppdrag sökes!