Jag har under min pappaledighet skapat siten www.bokatiden.nu. Hej Mats, kul! Hittade nu, den hade gömt sig :) HejsanGratis bokningstjänst för t.ex. frisörer och massörer.
Det är en komplett fungerande bokningstjänst som saknar en sak: Användare.
Är du eller någon du känner intresserad av detta, sprid ryktet.
Du får en gratis bokningstjänst, i utbyte önskar jag mig feedback och önskemål angående funktionerna på siten samt ev referenser och ryktesspridning i branchen.
Ni når mig på kontakt@bokatiden.nu, annars är det bara att surfa in på www.bokatiden.nu och skapa ett konto.
Gratis är gott. Sv: Gratis bokningstjänst för t.ex. frisörer och massörer.
Här bör du på framsidan tänka mer på annonsering om vad den sidan handlar om. Det är inte alltid så säkert att man förstår varför man skall registrera sig det första man gör. Så en "säljande" framsida, kanske visa några exempel på vad man förväntar sig när man först skall registrera sig. Ett annat alternativ kan vara att ha ett demo-konto så man kan logga in och se hur det ser ut innan det skall används.Sv:Gratis bokningstjänst för t.ex. frisörer och massörer.
http://bokatiden.nu/Material/Manual.pdfSv: Gratis bokningstjänst för t.ex. frisörer och massörer.
Tack för kommentaren.
Jag har sett över den och gjort små förändringar gällande det. Rent utseendemässigt så kan jag bara konstatera att jag inte är grafiskt lagd :) och håller det därför stilrent och asketiskt.