Jag har lagt in msi-filen för svensk hjälp i OWA 2003. Jag får ändå bara upp standardsidan att "Hjälpen för det språk du använder finns inte installerat..." Något tips? är din browser inställd på att använda svenska språket? Browsern är inställd för svenska. Jag har sökt på fler nyhetsgrupper och hittat fler än jag som har samma problem med svenska filer. Dock har jag inte sett någon som fått svar. I min labmiljö får jag till det, skillnaden där är att jag inte har Forms Based Authentication där. Vilket jag har i min skarpa miljö. Hej Charlotta, Hej Göran,Svenska hjälpfiler i OWA 2003
Sv: Svenska hjälpfiler i OWA 2003
Lasse Pettersson
Humandata, SwedenSv: Svenska hjälpfiler i OWA 2003
CharlottaSv: Svenska hjälpfiler i OWA 2003
Ett långskott: Har du Locales = Swedish (plus English) i properties för din Exchange 2003 server?
Jag har engelsk Win XP + SP2 med engelsk IE 6, men svensk regional settings: jag får svensk hjälptext, så det kan inte vara beroende på OS eller IE språket i sig själv.Sv: Svenska hjälpfiler i OWA 2003
Under locales har jag bara Swedish. Det som är konstigt är att jag går in under hjälp i owa, så får jag upp det första meddelandet att "hjälpen inte finns installerad" på svenska, så på nått sätt hittar den ju till SWE katalogen under exchweb.