Försöker installera Outlook security settings i Public Folder root. Gjort hela vägen i Outlook Security Features Administrative Package men när jag ska välja publish form så får jag felmeddelandet: Okej löste det... sparade det i felformat man ska spara det som personalforms library.Försöker göra tillägg i public folder i exchange...
"Unable to succesfully publish the form due to a MAPI error. You dont have the permissions to perform this operation."
Min användare har alla rättigheter som går i public folder root och även i mitt skapade dir, Outlook security settings. Några förslag för att ordna detta?
Jag har en server med small business server 2003 med bifogade exchange. Jag har patchat den så långt det har släppts patchar.Sv: Försöker göra tillägg i public folder i exchange...
Men nu har felet ändrat sig. Nu säger outlook att just för denna så är mitt password fel(!) och kan därför in te spara mina modifierade ändringar. Några förslag?
Kostigt annars stämmer allt (password är rätt.. loggade in med det för fem min sedan)