Någon som har hört några rykten eller liknande om MS kommer ge support för Apples Safari browser i SharePoint? Utveckling av Internet Explorer för Mac är ju nu mera nerlagd... =( Hej Daniel Samma här, någon antydan om stöd för Mac browsers har jag inte hört ett ord om. > <b>Samma här, någon antydan om stöd för Mac browsers har jag inte hört ett ord om.</b> Det var ju synd att det verkar vara tyst om Safari. Vi har ca 30 Mac OS X klieter som nu kommer få köra Internet Explorer. Har test kört det lite och verkar fungera ok ändå tycker jag.kommer safari support?
// DanielSv: kommer safari support?
Kan varken bekräfta eller dementera någonting. Vi kör själva SharePoint på SBS2003, dock inte med Apple i åtanke. Men på de forum och/eller kanaler jag använder mig av så har jag inte hört så mycket som en viskning om detta.
Sorry :/
Mvh
.HenrikSv: kommer safari support?
TyvärrSv: kommer safari support?
Gecko-baserade (läs Camino) borde ju fungera lika bra/dåligt som på Windowsplattformen. Ärligt talat har jag inte provat Gecko mot Sharepoint 2003, men det borde bli morgondagens projekt.Sv: kommer safari support?
Om någon skulle höra något om Safari suppprt i SPS så uppskattar jag infon... =)
// D