När jag går in i "Modify Shared Page -> Add Web Parts -> Browse", i Team Web Site Gallery finns 13 st. web parts, längs ner står det "1 to 10 (of 13)" och brevid den står det "Next", När jag klickar på Next får jag följande fel: Gå till webbdelsgalleriet (länk under administration för toppwebbplatsen) och titta efter vilken webpart som kan tänkas strula. Ta bort den ur webbdelsgalleriet, men för säkerhets skull bör du först spara ner dwp-filen på skrivbordet. tack, Japp, klicka på "Manage Web Part gallery". Där ser du en lista över just de webparts som dyker upp i Team Site gallery när du väljer Modify Shared Page -> Add Web Parts -> Browse". Site Settings / Go to Site Administration / Manage Web Part Gallery Tack, I ditt Team Web Site gallery finns både web parts från galleriet och en web part för varje lista. Hej Robert,problem med Team web site gallery
Error
An unexpected error has occurred.
Web Parts Maintenance Page: If you have permission, you can use this page to temporarily disable Web Parts or remove personal settings. For more information, contact your site administrator.
Troubleshoot issues with Windows SharePoint Services.
vad ska jag göra ?
tackSv: problem med Team web site gallery
/JohanSv:problem med Team web site gallery
menar du på Top-level site Administration under manage web part gallery ,
där finns bara en lista över dwp filerna och de flesta är bilder.
???Sv: problem med Team web site gallery
Antag att du misstänker att det är MSContentEditor.dwp som strular. Högerklicka på MSContentEditor.dwp och spara filen på skrivbordet. Klicka på ikonen till höger om namnet (Edit) och sen på "Delete". Gå tillbaks till sidan som strular och se om det funkar. Upprepa tills du hittar dwp-filen som felar. Glöm inte att lägga tillbaks de dwp-filer som är felfria.
/JohanSv: problem med Team web site gallery
Sv:problem med Team web site gallery
under "Site Settings/Go to Site Administratioin / mangae web part gallery" finns det bara 6 dwp filer, men när jag går till "Modify Shared Document -> add Web part -> borwse" under Team Web Site gallery finns det 14 st. Web Parts, varför de hör inte ihop?Sv: problem med Team web site gallery
Har du sett att det finns en länk som heter "Filter" till höger ovanför web part-listan? Där kan du välja vilka web parts du ska se.
/JohanSv: problem med Team web site gallery
Om vi löste ditt problem så får du gärna märka tråden med löst/klar istället för stängd.
/Johan