Jag har letat och åter letat efter en web part som kan visa dokument från olika siters dokumentbibliotek, har tyvärr inte hittat någon lösning på detta. Jag skulle vilja ha en lista som visar dokument från alla subsiters dokumentbibliotek. Sedan skulle jag vilja kunna filtrera dokumenten i listan efter oilka metataggar. T.ex så skulle jag vilja kunna välja att bara visa offerter och sedan ordrar osv. Är det någon som vet om det finns en sådan web part eller har en bra lösning på mitt problem? Vi löste ungefär detta problem (dokumentbiblioteken kunde i vårat fall ligga lite var som helst) med en egenutvecklad webpart med litet dropdownlistor för filtrering samt gruppering likt den i Sharepointlistor på ett fält som fanns i samtliga bibliotek och i stort sett angav ursprung.Document Library Rool-up
Sv: Document Library Rool-up
Kunden blev mycket nöjd till slut även om det blev dyrare än att köpa en färdig web part. De ville dessutom i detta fall ha layout av sortering och gruppering på ett specifikt sätt vilket gjorde det svårt att hitta en färdig web part som löste problemet.
/Andreas