Hej, Inte ett enda svar än :-( alltså ämnet är inte så svårt, meningen är att man skall förstå vad det hela handlar om och hur det fungerar. Så även om någon känner, nej jag behärskar inte området så är det meningen med artiklen att ge er så myk info att ni behärskar det efteråt. Hej. Kan du maila mig? johan.normen@home.se Du vet var du hittar mig =) Klar jag måste läsa andra halvan när jag redan läst första :-D Skicka den till mig också Johan så ska jag naturligtvis läsa den! Kul :-) Andreas, Nunit & NunitASP Reviwers...
Hör delvis hit, men behöver hjälp med en sak.
Jag har skrivit en artikel på 20 sidor som jag tänkte publicera här, har dock inte korrekturläst det än, och behöver någon/några som frivilligt vill köra review på min artikel, lägga till kommentarer där saker är otydliga eller bör omformuleras, kommentarer där mina exempel kanske inte passar in etc.
Är någon sugen? Kan tyvörr inte ge betalt men era namn kommer jag att lägga till längst ner på artikeln som tack för hjälpen.
Skicka ett mail om du är sugen.
johan.normen@home.se
Mvh JohanSv: Nunit & NunitASP Reviwers...
Låter denna post vara kvar ett litet tag till för att se om någon har lust att bistå med hjälp, då jag inte är en duktig journalist eller artikelskrivare är hjälp av behov.
mvh JohanSv: Nunit & NunitASP Reviwers...
Jag skulle kunna göra detta... Är mycket nyfiken på nunit...Sv: Nunit & NunitASP Reviwers...
så fixar jag dokumentet till dig senare.
Kul att du ville hjälpa till.
Sv: Nunit & NunitASP Reviwers...
Sv: Nunit & NunitASP Reviwers...
Kom på en del saker på resan hit ang artiklen. Jag presenterar inte så mkt vad TDD är och direkt är bra för och vilka fördelar det har. Problemet är att artiklen är redan idag på 20 sidor och skulle säkerligen bli 25 om jag tog med detta. Du kan väl se om du tycker att en kort förklaring ändå måste vara på sin plats.
Mailar filen med en gång...
Ha det.
Jag skickade den till dig igår? gjorde jag inte? skumt? Vad har du för mail igen?
mvh Johan